11.10.2018

O search-mart ještě uslyšíte

Dlouho jsme zde na webu mlčeli, protože jsme hodně pracovali na vlastní zbrusu nové technologii. Vlastně ji postupně chystáme několik let, ale až nyní uzrál čas jít s kůží na trh.

 

Kde hledat konkurenční výhody informačních systémů?

To je dnes celkem těžký úkol, ale aktuální zejména v privátním sektoru u aplikací, u kterých se očekávají reálné měřitelné přínosy. Není tajemstvím, že v současnosti se hodně řeší ergonomie uživatelského prostředí (označovaná jako UX) a téma umělé inteligence (označované jako AI), která do interakce uživatele s aplikací vnáší prvek vzájemného pochopení a zdokonalování se.

 

Čeho se týká nová technologie?

Ta pozitivně ovlivní uživatelské prostředí a zároveň aplikacím dodá některé vlastnosti připomínající umělou inteligenci.

 

Umělá inteligence zní pokrokově

Není to tak docela pravda - umělá inteligence v podobě neuronových sítí tu existuje už mnoho let a my nic takového neděláme. Máme inovativní know-how na to, jak do rozhodovacích procesů dané aplikace otisknout znalosti a zkušenosti odborníka na dané téma. Konkrétně to může být znalost s prodejem obuvi, pokud bychom se bavili o nasazení do prostředí e-shopu s obuví.

 

Pro jaký segment je technologie vhodná

Sami nevíme, kde všude najde své uplatnění, ale jsme si jistí tím, že bude velmi široké. V současnosti pracujeme na implementaci určené pro e-commerce řešení, konkrétně pro e-shopy. Webová prezentace s ukázkami se chystá na www.search-mart.com, kde je možné zanechat email a být u spuštění první!

 

P.S. Pro první zvědavce máme nachystané zajímavé bonusy.

SmartGIS